ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΤΟΠΟΙΪΑ & ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ
Τετάρτη, Οκτωβρίου 15, 2025
ARTON.GR
No Result
View All Result
  • Kατηγορίες Άρθρων
    • Ανακοινώσεις
    • Δελτία τύπου
    • Κλαδικά θέματα
    • Φορολογικά – Νομικά
    • Διεθνής Ειδησεογραφία
    • Παρουσιάσεις επιχειρήσεων – προϊόντων
    • Σχολές
    • Δράσεις ΣΑΑΠΠ
    • Συνεντεύξεις
    • Αρθρογραφία
  • Αγγελίες
  • Προφίλ
  • Επικοινωνία
  • Kατηγορίες Άρθρων
    • Ανακοινώσεις
    • Δελτία τύπου
    • Κλαδικά θέματα
    • Φορολογικά – Νομικά
    • Διεθνής Ειδησεογραφία
    • Παρουσιάσεις επιχειρήσεων – προϊόντων
    • Σχολές
    • Δράσεις ΣΑΑΠΠ
    • Συνεντεύξεις
    • Αρθρογραφία
  • Αγγελίες
  • Προφίλ
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
arton
No Result
View All Result

Συνέντευξη κου Στάθη Αντωνόπουλου: Τάσεις και προτάσεις για τον εξοπλισμό και την διακόσμηση του αρτοζαχαροπλαστείου

25 Αυγούστου 2025
in Συνεντεύξεις
Συνέντευξη κου Στάθη Αντωνόπουλου: Τάσεις και προτάσεις για τον εξοπλισμό και την διακόσμηση του αρτοζαχαροπλαστείου

Οι νέες τάσεις – γραμμές στον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του αρτοζαχαροπλαστείου

Στη σημερινή αγορά παρατηρείται μια σαφής στροφή προς τον σύγχρονο σχεδιασμό, με έμφαση στην καθαρότητα των γραμμών, τη σωστή οργάνωση του χώρου και την ανάδειξη των προϊόντων. Ο φωτισμός παίζει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της συνολικής εικόνας, ενώ η προσεγμένη επιλογή υλικών και αποχρώσεων συμβάλλει στη δημιουργία ενός ελκυστικού και ευχάριστου περιβάλλοντος. Οι επαγγελματίες του χώρου αναζητούν πλέον πολυλειτουργικά μηχανήματα, ενεργειακά αποδοτικά και με εργονομικό σχεδιασμό, που προσφέρουν τόσο ευκολία στη χρήση όσο και κομψότητα στην εμφάνιση. Στην εταιρεία μας, φροντίζουμε κάθε λύση που προτείνουμε να συνδυάζει τεχνολογική υπεροχή με αισθητικό αποτέλεσμα, γιατί πιστεύουμε ότι ο εξοπλισμός ενός καταστήματος είναι αναπόσπαστο μέρος της εμπειρίας που προσφέρει στον πελάτη.


Παραδοσιακό ή Σύγχρονο Σχεδιασμό πρέπει να έχει ο σημερινός εξοπλισμός;

Ο σχεδιασμός του εξοπλισμού πρέπει να συμβαδίζει με την ταυτότητα και τη φιλοσοφία του καταστήματος, καθώς και με τις προσδοκίες του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει η περιοχή στην οποία βρίσκεται το κατάστημα, είτε πρόκειται για μια τοπική γειτονιά με σταθερό πελατολόγιο, είτε για σημείο υψηλής διέλευσης που στοχεύει σε ταχύτητα και εντυπωσιακή πρώτη εικόνα. Φυσικά, το προσωπικό γούστο και το όραμα του επιχειρηματία είναι καθοριστικά. Ένα κατάστημα με παραδοσιακό χαρακτήρα μπορεί να διατηρήσει αισθητικά στοιχεία που παραπέμπουν στην αυθεντικότητα και τη διαχρονικότητα, ενσωματώνοντας παράλληλα τις λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης τεχνολογίας. Αντίστοιχα, οι πιο μοντέρνοι χώροι επιλέγουν λιτές γραμμές, ανοιχτές προβολές και σχεδιασμό που διευκολύνει τη ροή πελάτη και προσωπικού. Σε κάθε περίπτωση, η επιτυχία βρίσκεται στη σωστή ισορροπία ανάμεσα στην αισθητική, την εργονομία και τις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης. Αυτός είναι και ο λόγος που προσεγγίζουμε κάθε έργο με στόχο τη μοναδικότητα ώστε ο εξοπλισμός να αποτυπώνει τη φυσιογνωμία του χώρου και να αναδεικνύει τον χαρακτήρα του καταστήματος.


Ποια είναι τα μυστικά που κάνουν τη διαφορά;

Τα «μυστικά» που κάνουν τη διαφορά δεν είναι τυχαία, είναι αποτέλεσμα εμπειρίας, συνέπειας και προσήλωσης στη λεπτομέρεια. Για εμάς, το κλειδί είναι η κατανόηση των πραγματικών αναγκών κάθε πελάτη. Δεν προτείνουμε έτοιμες λύσεις· σχεδιάζουμε κάθε έργο εξατομικευμένα, με βάση τη λειτουργικότητα, την αισθητική και την αποδοτικότητα. Παράλληλα, δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ποιότητα κατασκευής, την τεχνική υποστήριξη και τη μακροχρόνια συνεργασία μετά την ολοκλήρωση κάθε έργου κάτι το οποίο αποτελεί βασικό παράγοντα για τη διατήρηση μιας σταθερής και αξιόπιστης σχέσης με τον πελάτη.


Πόσο συχνά πρέπει να γίνονται αλλαγές στον εξοπλισμό σε σχέση με τον χρόνο απόσβεσης;

Οι αλλαγές στον εξοπλισμό δεν πρέπει να βασίζονται μόνο στον χρόνο, αλλά κυρίως στις ανάγκες της επιχείρησης. Όταν ο εξοπλισμός αρχίζει να υπολείπεται σε απόδοση, ενεργειακή αποδοτικότητα ή αισθητική, τότε είναι η κατάλληλη στιγμή για ανανέωση ή αναβάθμιση. Ο χρόνος απόσβεσης είναι σίγουρα ένας σημαντικός παράγοντας, αλλά δεν πρέπει να λειτουργεί περιοριστικά. Μια στοχευμένη επένδυση στον σωστό εξοπλισμό μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα, να μειώσει τα λειτουργικά κόστη και να αναβαθμίσει την εμπειρία του πελάτη άρα να επισπεύσει έμμεσα και την ίδια την απόσβεση. Η συνεχής αξιολόγηση των αναγκών και η πρόβλεψη των εξελίξεων είναι αυτά που τελικά καθορίζουν το πότε και τι πρέπει να αλλάξει.


Τι στοιχεία υπάρχουν στον εξοπλισμό για εξοικονόμηση ενέργειας;

Η εξοικονόμηση ενέργειας αποτελεί πλέον βασική προτεραιότητα στον σχεδιασμό επαγγελματικού εξοπλισμού. Ο σύγχρονος εξοπλισμός ενσωματώνει ενεργειακά αποδοτικά μοτέρ, βελτιωμένες μονώσεις, χαμηλής κατανάλωσης συστήματα ψύξης ή θέρμανσης, καθώς και φωτισμό LED, που προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Επιπλέον, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι έξυπνοι ψηφιακοί ελεγκτές, που ρυθμίζουν με ακρίβεια τη θερμοκρασία και τη λειτουργία, εξασφαλίζοντας αποδοτικότητα χωρίς απώλειες. Στόχος μας είναι να προτείνουμε λύσεις που μειώνουν το ενεργειακό κόστος χωρίς να θυσιάζουν την απόδοση, την αισθητική ή τη λειτουργικότητα, συμβάλλοντας έτσι στη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης.


Διαφοροποίηση στον εξοπλισμό αυτοεξυπηρέτησης του πελάτη ή εξυπηρέτησης από υπάλληλο. Τι θα προτείνατε;

Η εξυπηρέτηση από υπάλληλο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας που προσφέρει ένα αρτοζαχαροπλαστείο. Είναι αυτό που δίνει ζεστασιά, προσωπική επαφή και τη δυνατότητα να αναδειχθεί σωστά το προϊόν. Ο πελάτης θέλει να ακούσει μια πρόταση, να νιώσει ότι τον προσέχουν, να εξυπηρετηθεί με χαμόγελο και αυτό δεν αντικαθίσταται από καμία αυτοεξυπηρέτηση. Η αυτοεξυπηρέτηση μπορεί να έχει θέση σε μεγάλους, απρόσωπους χώρους όπως τα σούπερ μάρκετ. Όμως, σε ένα κατάστημα με χαρακτήρα, αισθητική και φρέσκα, χειροποίητα προϊόντα, η ανθρώπινη παρουσία κάνει τη διαφορά. Εμείς σχεδιάζουμε τον εξοπλισμό με γνώμονα αυτήν τη σχέση, για να ενισχύει την επικοινωνία, την αμεσότητα και το «όμορφο» της εξυπηρέτησης από άνθρωπο σε άνθρωπο.


Tips για μια ελκυστικότερη παρουσίαση

Η σωστή παρουσίαση των προϊόντων αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας για κάθε αρτοζαχαροπλαστείο. Ως εταιρεία με εξειδίκευση στον επαγγελματικό εξοπλισμό, σχεδιάζουμε λύσεις που βοηθούν τον επαγγελματία να αναδείξει τα προϊόντα του με τρόπο λειτουργικό, καλαίσθητο και αποδοτικό.

▪️ Οι βιτρίνες μας εξασφαλίζουν καθαρή και άμεση ορατότητα των προϊόντων από κάθε οπτική γωνία, διευκολύνοντας την εμπειρία του πελάτη.
▪️ Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στον φωτισμό, ώστε να ενισχύεται η εικόνα των προϊόντων χωρίς να αλλοιώνονται τα χρώματα ή η υφή τους.
▪️ Οι επιφάνειες προβολής οργανώνονται με τέτοιο τρόπο ώστε να αναδεικνύεται η ποικιλία και η ποιότητα των ειδών.
▪️ Η συνολική κατασκευή προσφέρει ευελιξία, επιτρέποντας εύκολες αλλαγές στη διάταξη ανάλογα με τις ανάγκες του καταστήματος.

Η αισθητική αρμονία, η καθαρότητα στην παρουσίαση και η σωστή κατηγοριοποίηση των προϊόντων συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της προβολής.


Χρονικοί σταθμοί που χαρακτηρίζουν την πορεία σας στην αγορά

Η πορεία μας στην αγορά χαρακτηρίζεται από σταθερή εξέλιξη, στρατηγικές επενδύσεις και συνεχή προσαρμογή στις ανάγκες του επαγγελματία.

▪️ Ο πρώτος σταθμός ήταν η ίδρυση της εταιρείας το 1963, με στόχο την κάλυψη των αναγκών του αρτοζαχαροπλαστείου με ποιοτικό και αξιόπιστο εξοπλισμό.
▪️ Ακολούθησε η διεύρυνση της γκάμας μας και η είσοδος σε νέους τομείς επαγγελματικού εξοπλισμού, πάντα με έμφαση στην ποιότητα και την αισθητική.
▪️ Ένας καθοριστικός σταθμός ήταν η υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων παραγωγής και ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεών μας, που μας επέτρεψε να προσφέρουμε εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας.
▪️ Τέλος, η εξωστρέφεια και η συμμετοχή μας σε μεγάλες εκθέσεις μάς έδωσαν τη δυνατότητα να εδραιωθούμε όχι μόνο στην ελληνική αλλά και στη διεθνή αγορά.

Με μακροχρόνιες συνεργασίες, εξειδικευμένο προσωπικό και τεχνογνωσία δεκαετιών, η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και να πρωτοπορεί, δημιουργώντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σήμερα και του αύριο. Στόχος της Δ. Αντωνόπουλος ΑΒΕΕ είναι να προσφέρει εξοπλισμό που αναβαθμίζει τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή μέσα στον χώρο του καταστήματος, ενισχύοντας ταυτόχρονα την αποδοτικότητα και την ταυτότητα της επιχείρησης.

Σχετικά άρθρα

Sefco Zeelandia: Q&A με τον διευθύνοντα σύμβουλο κο Juan Carlos Puente
Συνεντεύξεις

Sefco Zeelandia: Q&A με τον διευθύνοντα σύμβουλο κο Juan Carlos Puente

6 Σεπτεμβρίου 2025
Συνέντευξη κου Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, πρoέδρου Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών στην Arton.gr
Συνεντεύξεις

Συνέντευξη κου Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, πρoέδρου Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών στην Arton.gr

29 Μαΐου 2025
Συνέντευξη κας Ισμήνης Παπακυρίλλου/ Διευθύνουσας Συμβούλου Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας στην Arton.gr
Συνεντεύξεις

Συνέντευξη κας Ισμήνης Παπακυρίλλου/ Διευθύνουσας Συμβούλου Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας στην Arton.gr

22 Μαΐου 2025
  • Τάσεις
  • Comments
  • Tελευταία νέα
«Bakery 2030 by Χωριάτικη Ζύμη Academy»: Ένα Masterclass που θα αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεστε την αρτοποιία!

«Bakery 2030 by Χωριάτικη Ζύμη Academy»: Ένα Masterclass που θα αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεστε την αρτοποιία!

18 Δεκεμβρίου 2024
Εξοικονόμηση ενέργειας σε Αρτοποιεία και Ζαχαροπλαστεία: Πρακτικοί τρόποι για μείωση κόστους το 2025

Εξοικονόμηση ενέργειας σε Αρτοποιεία και Ζαχαροπλαστεία: Πρακτικοί τρόποι για μείωση κόστους το 2025

3 Ιουλίου 2025
Η Χωριάτικη Ζυμη Α.Ε. λανσάρει τα νέα Καλοκαιρινά Cinnamon Rolls

Η Χωριάτικη Ζυμη Α.Ε. λανσάρει τα νέα Καλοκαιρινά Cinnamon Rolls

8 Ιουλίου 2025

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της ιντερνετικής έκδοσης ARTON

25 Σεπτεμβρίου 2024

Σε κλίμα ενότητας πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση ΣΑΑΠΠ

Ο Πρόεδρος της ΣΑΑΠ Παναγιώτης Σαχινίδης, στην ενημερωτική εκπομπή «Πρωινή Ζώνη» του ACTION 24

Ο Πρόεδρος της ΣΑΑΠ Παναγιώτης Σαχινίδης, στην ενημερωτική εκπομπή «Πρωινή Ζώνη» του ACTION 24

Πρόσκληση τακτικής γενικής συνέλευσης ΣΑΑΠΠ

Πρόσκληση τακτικής γενικής συνέλευσης ΣΑΑΠΠ

Πρόσκληση τακτικής γενικής συνέλευσης ΣΑΑΠΠ

Η ΣΑΑΠΠ εκφράζει τις ευχαριστίες προς τους χορηγούς της

Η Χωριάτικη Ζύμη προτείνει το Pizzoto: Το snack που κάνει τη διαφορά στο κατάστημά σας

Η Χωριάτικη Ζύμη προτείνει το Pizzoto: Το snack που κάνει τη διαφορά στο κατάστημά σας

13 Οκτωβρίου 2025
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών γιόρτασε 100 χρόνια ιστορίας και προσφοράς

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών γιόρτασε 100 χρόνια ιστορίας και προσφοράς

13 Οκτωβρίου 2025
Η Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε. στην Anuga με νέα καινοτόμα προϊόντα

Η Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε. στην Anuga με νέα καινοτόμα προϊόντα

10 Οκτωβρίου 2025
Επιστολή Παναγιώτη Σαχινίδη προέδρου ΣΑΑΠΠ προς τον πρόεδρο της ΟΑΕ κ. Μούσιο: Παραιτηθείτε τώρα!

Επιστολή Παναγιώτη Σαχινίδη προέδρου ΣΑΑΠΠ προς τον πρόεδρο της ΟΑΕ κ. Μούσιο: Παραιτηθείτε τώρα!

9 Οκτωβρίου 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

«Bakery 2030 by Χωριάτικη Ζύμη Academy»: Ένα Masterclass που θα αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεστε την αρτοποιία!

«Bakery 2030 by Χωριάτικη Ζύμη Academy»: Ένα Masterclass που θα αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεστε την αρτοποιία!

18 Δεκεμβρίου 2024
Εξοικονόμηση ενέργειας σε Αρτοποιεία και Ζαχαροπλαστεία: Πρακτικοί τρόποι για μείωση κόστους το 2025

Εξοικονόμηση ενέργειας σε Αρτοποιεία και Ζαχαροπλαστεία: Πρακτικοί τρόποι για μείωση κόστους το 2025

3 Ιουλίου 2025
Η Χωριάτικη Ζυμη Α.Ε. λανσάρει τα νέα Καλοκαιρινά Cinnamon Rolls

Η Χωριάτικη Ζυμη Α.Ε. λανσάρει τα νέα Καλοκαιρινά Cinnamon Rolls

8 Ιουλίου 2025

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της ιντερνετικής έκδοσης ARTON

25 Σεπτεμβρίου 2024

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

Επιστολή Παναγιώτη Σαχινίδη προέδρου ΣΑΑΠΠ προς τον πρόεδρο της ΟΑΕ κ. Μούσιο: Παραιτηθείτε τώρα!

Επιστολή Παναγιώτη Σαχινίδη προέδρου ΣΑΑΠΠ προς τον πρόεδρο της ΟΑΕ κ. Μούσιο: Παραιτηθείτε τώρα!

9 Οκτωβρίου 2025
Πρόσκληση τακτικής γενικής συνέλευσης ΣΑΑΠΠ

Επιστολή της ΣΑΑΠΠ προς τα Μέλη: «Φθηνό Ρεύμα για τα Αρτοποιεία»

7 Οκτωβρίου 2025
Ρεπορτάζ της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ: Κλείνουν οι Φούρνοι λόγω ενεργειακού κόστους

Ρεπορτάζ της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ: Κλείνουν οι Φούρνοι λόγω ενεργειακού κόστους

26 Σεπτεμβρίου 2025
Συνέντευξη Παναγιώτη Σαχινίδη στην εφημερίδα Voice: «Tο ψωμί στον φούρνο της γειτονιάς παραμένει ποιοτικό και προσιτό»

Συνέντευξη Παναγιώτη Σαχινίδη στην εφημερίδα Voice: «Tο ψωμί στον φούρνο της γειτονιάς παραμένει ποιοτικό και προσιτό»

29 Σεπτεμβρίου 2025

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΤΟΠΟΙΪΑ & ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ

Facebook Youtube
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
συμπληρώστε το email και ολοκληρώστε την εγγραφή σας
Loading

© 2024 Arton – Σχεδιασμός – Ανάπτυξη ΑΤΟΥ.

No Result
View All Result
  • Kατηγορίες Άρθρων
    • Ανακοινώσεις
    • Δελτία τύπου
    • Κλαδικά θέματα
    • Φορολογικά – Νομικά
    • Διεθνής Ειδησεογραφία
    • Παρουσιάσεις επιχειρήσεων – προϊόντων
    • Σχολές
    • Δράσεις ΣΑΑΠΠ
    • Συνεντεύξεις
    • Αρθρογραφία
  • Αγγελίες
  • Προφίλ
  • Επικοινωνία

© 2024 arton.gr - Σχεδιασμός - Ανάπτυξη ΑΤΟΥ.